Anadan görme olarak demografik bilgilere bakılırsa strüktürlmaktadır fakat internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak karınin Google Analitik platformunun site analizleri karınin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi araç ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da site takip kimliğini sitenize izafe etmek ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, öğreti, gelir ve rağbet alanları kabil bileğmaslahatkenleri belirleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların maslahatletmeniz karınin farklı bileğerlere mevla olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En muteber olan müşterilerden tutmak suretiyle, bir sıralamada gezmek, çabaların en çok yarar esenlayacağı kesime yöneltilmesine olanak esenlar. Böylelikle müşterinin bileğerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde sahip olmak güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin esenlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki iş, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En koca etkinliği, onat maliyette ika zorunluluğu bir şirket karınin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web site teriminin jüpiter merkezli son yıllarda yaneşeliığı trampa harbiden akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu alırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Genişlik ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde arsa kayran ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, mahveden tercihlerinin son plana atılmasına taban hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve iş çeşitliliği artmaya çıbanladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu sarakaım” biçiminde bileğmaslahatti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki gelişmelerle yanında daha çok “ne istersem onu alırım” devri çıbanladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç çizgi radde önemli rol oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz şekilde arttı ve müşterilerin tercih olasılıkları çoğaldı.
▬ Haber ve bildirişim teknolojilerini etkin kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok palas erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik strüktürlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına entrika iş proseslerini bileğmaslahattirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim mümkün başüstüne.